Jako certifikovaní Google partneři máme pokročilou znalost reklamního ekosystému Google Ads s prokazatelným výkonem při rozpočtech v řádu až milionů korun měsíčně. K dispozici máme nejen přednostní přístup k novinkám a pokročilejším nástrojům v propagaci, ale také přímé spojení s podporou, se kterou jsme schopni rychleji řešit eventuální problémy.
V Shoptetu jsme doma. Díky tomuto krabicovému řešení pomáháme klientům automatizovat interní procesy (fakturace, zákaznický servis, objednávkový management atd.) a šetříme tak čas i peníze. Technická vybavenost Shoptetu a jednoduché uživatelské prostředí navíc umožňuje vyhodnocovat návratnost napříč vaším sortimentem i reklamními kanály a zachycovat tak včas anomálie (např. špatně zadané produktové údaje), kvůli kterým jinak vznikají zbytečné ztráty nebo nevýkonná propagace.
APEK je sdružením podnikatelů a firem z oblasti e-komerce, kteří to se svým byznysem myslí vážně. Jako členové tohoto sdružení máme k dispozici aktuální data o nákupním chování domácích spotřebitelů a jsme v kontaktu s odborníky na byznysová témata jako expanze do zahraničí, péče o zákazníky, optimalizace objednávkového procesu nebo byznysová analytika. Návrhy strategií a jednotlivá rozhodnutí v oblasti online marketingu tedy neděláme v izolovaně v kontextu jednotlivých reklamních kanálů, ale celkově na základně širších dat a trendů na trhu.
Naši certifikovaní specialisté průběžně aktualizují produktová data tak, abychom u našich klientů efektivně obsazovali první pozice na Heurece a dalších zbožových srovnávačích. Běžně implementujeme i další služby jako Heureka Marketplace (dříve Heureka košík) nebo Ověřeno zákazníky. Z dat Heureky navíc pravidelně vyhodnocujeme údaje a o popularitě produktů napříč trhem a dáváme podklady pro efektivnější cenotvorbu a lepší konkurenceschopnost našich klientů.
Díky Mergadu zbavujeme naše klienty nutnosti zaměstnávat programátora úpravami a optimalizací XML feedu pro efektivnější propagaci u jednotlivých reklamních nástrojů. S Mergadem spolupracujeme již řadu let využíváme jej i k optimalizaci produktových dat na e-shopu nebo napojení dodavatelských feedů dle individuálních potřeb klientů.
Efektivní nástroj pro automatizaci tvorby reklamních kampaní v Google Ads, Facebooku a Skliku, který šetří čas i peníze. Využití najde zejména u větších projektů, kde pokryje i slepá místa propagace.